Seriale które według mnie warto obejrzeć.

W tym poście przedstawię 5 seriali, które według mnie są warte obejrzenia.



#1 Sherlock


Jest to mój ulubiony serial ! Od pierwszego sezonu się w nim zakochałam. Szkoda, że są tylko 4 sezony po 3 odcinki + 2 odcinki specjalne. Jak sam tytuł wskazuje serial, opowiada o przygodach Sherlocka Holmesa i Johna Watsona. Jeśli spodziewacie się ekranizacji książek Sir. Arthura Conan Doyle jesteście w błędzie. Serial faktycznie jest na podstawie książek, lecz nie jest to ekranizacja wierna pierwowzorowi. W Serialu Sherlock jest no cóż, 
"Nowoczesny posiada telefon, porusza się taksówkami zamiast dorożkami, Watson za to piszę bloga zamiast pamiętnika. W skrócie akcja serialu została przeniesiona do współczesnego Londynu. Polecam gorąco ten serial, jeśli dopiero zaczynacie z serialami. Odcinki są długie, ale nie ma ich dużo! Ach i zapomniałabym o emocjach, jakie towarzyszą przy oglądaniu serialu w jednej chwili, można wzruszyć a za chwilę śmiać się z humoru"Sherlocka. Jeszcze raz polecam!



#2 Riverdale

Tak naprawdę to od tego serialu zaczęła się moja przygoda z nimi. Dużo osób mi go polecało i w końcu jakoś tak wyszło, że obejrzałam pierwszy odcinek potem kolejny i kolejny. Co prawda wkurza mnie fakt, że nie kiedy na kolejny odcinek trzeba czekać 2 tygodnie lub nawet miesiąc. Jest to kolejny serial na tej liście z wątkiem kryminalnym hah.
Serial opowiada o tym, że W spokojnym miasteczku Riverdale ginie nastolatek z wpływowej rodziny. Grupa przyjaciół próbuje rozwiązać zagadkę morderstwa.



#3 The End of the F***ing World

Odcinki mają po 20 parę minut więc serial tak naprawdę na jeden wieczór. Początkowe odcinki są pełne humoru, później wraz z upływem czasu, który pozwala nam na zaznajomienie się z bohaterami i polubienie ich, staje się coraz bardziej dramatyczny.

Pełen czarnego humoru serial na podstawie komiksu o nastolatku mającym zadatki na psychopatę i spragnionej przygód buntowniczce, którzy wyruszają na pechową wyprawę.





#4 Dynasty

Okay to teraz odskoczmy od seriali z wątkiem kryminalnym. Kolejną propozycją ode mnie jest serial Dynasty.

Serial opowiada o Fallon Carrington, która jest pewna, że otrzyma od ojca imperium. Nieoczekiwanie Blake Carrington wzywa swoje dzieci Fallon i Stevena, aby przedstawić im swoją nową żonę, Cristal. Od tego momentu córka Carringtona stara się udowodnić, że jej macocha jest oszustką.


#5 Dr House

Któż nie zna genialnego doktora House'a ? Mimo że serial zakończył się w 2012. Ja zabrałam się za niego dopiero teraz owszem wcześniej też, widziałam poszczególne odcinki, lecz nie oglądałam regularnie tylko, gdy akurat trafiłam w telewizji. Tutaj jeszcze streszczenie serialu:

Grupa lekarzy na czele z charyzmatycznym, acz aspołecznym doktorem Housem diagnozuje nietypowe choroby, niejednokrotnie ratując życie pacjentom.
Jakie seriale według was są godne polecenia? Piszcie w komentarzach :)

Komentarze

  1. Polecam obejrzeć Stranger Things, Dark, Atypowy na początek jeśli chodzi o Netflixa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stranger things obejrzane, dark planuje w najbliższym czasie nad robić a Atypowy jakoś nie przekonał mnie opisem

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty