Seriale do nadrobienia w wakacje :D

Hejka, w dzisiejszym poście przedstawię wam kilka propozycji seriali do nadrobienia w wakacje.
Jaki jest lepszy czas na oglądanie seriali niż wakacje? Dwa miesiące oglądania seriali, tylko nie przesiedźcie całych wakacji przed komputerem! :D Nie wiem jak wy, ale ja w czasie roku szkolnego nie za bardzo mam czas na seriale i niestety zostają tylko weekendy, ferie albo właśnie wakacje do ich nadrobienia. W tym zestawieniu postanowiłam przedstawić wam 5 produkcji wielosezonowych (więcej niż 1 sezon) i 5 miniserialów.
#1 Gra o tron
Maraton Gry o tron ? Czemu nie! Cóż przyznaje się, jeszcze nie zaczęłam oglądać, ale chcę nadrobić wszystko w te wakacje. :D Trzymajcie kciuki, aby mi się udało :D
"Lata sięgają dekad. Zimy mogą trwać całe życie. A walka o Żelazny Tron właśnie się rozpoczęła. Wojna będzie się rozprzestrzeniać z południa, gdzie serce rodzi spiski, pragnienia i intrygi. Rozprzestrzeni się przez ogromne i dzikie ziemie wschodu, aż do mroźnej północy, gdzie wysoki na 700 stóp lodowy Mur chroni królestwo przed zagrożeniami płynącymi z północy i pradawnym złem, które budzi się ze snu. Królowie i królowe, rycerze i renegaci, kłamcy, panowie i ludzie uczciwi... wszyscy będą uczestniczyć w "grze o tron"."
#2 Lucifer

Bardzo polecam wszystkim obejrzeć Lucifera. :D Wpadłam na ten serial przypadkiem przez akcje fanów tego serialu "#SaveLucifer” , która uratowała ten serial przed kasacją. Jeśli zastanawiacie się, czy obejrzeć tutaj macie opis serialu

"Nieszczęśliwy i znudzony swoim bytem Lucyfer Morningstar porzuca funkcję Władcy Piekieł, po czym udaje się do Los Angeles, gdzie zostaje właścicielem luksusowego klubu nocnego. Przez nieszczęśliwy wypadek, zaczyna pracować z policją."
#3 Friends

Kolejny klasyk, którego jeszcze nie zaczełam, mimo że sporo osób mi polecało ten serial i tak mam plan, aby również nadrobić :D

"Komediowa opowieść o grupie przyjaciół z Nowego Jorku, która podbiła serca telewidzów na całym świecie. Monica, Rachel, Phoebe, Chandler, Ross i Joey mieszkają w jednym domu i wspólnie przeżywają swoje radości i kłopoty."
#4 Teen wolf

Hah, zaraz fani tego serialu opuszczą tego bloga, jak napiszę, że nie obejrzałam jeszcze teen wolf'a no ale cóż wynagrodzę wam to postaram się obejrzeć :D Szczerze widziałam dwa odcinki u koleżanki i spodobały mi się, mimo że nie przepadam za takimi serialami, gdzie jest tak dużo fantastyki. Tutaj opis serialu:

"Scott McCall jest typowym nastolatkiem. Jego życie zmienia się diametralnie po tym, jak zostaje ugryziony przez wilkołaka i sam zaczyna się przemieniać. Odkrywa różne supermocne i poznaje piękną dziewczynę-Allison, której rodzina okazuje się być łowcami wilkołaków. Jednak nie tylko oni zagrażają Scottowi. Niewyjaśnione pozostają zamiary samca alfa wilkołaków, który przemienił chłopaka."
#5 Riverdale

Jeśli ktoś jeszcze nie zna Riverdale w co wątpię, bo był bardzo promowany na większości stron poświęconym serialom, jak i w reklamach Netflixa w przeglądarkach. Cóż mimo na o wiele słabszy drugi sezon bardzo polecam dać mu szanse.

" W spokojnym miasteczku Riverdale ginie nastolatek z wpływowej rodziny. Grupa przyjaciół próbuje rozwiązać zagadkę morderstwa."
#6 Miss Sherlock

Jako fanka serialu Sherlock od BBC zaczęłam śledzić wszystkie adaptacje książek Sir Artura Conan Doyle'a i w taki sposób trafiłam na japońską wersje Sherlocka. Jeszcze nie zdążyłam obejrzeć, gdyż nie ma polskiej wersji :( Warto też wspomnieć, że jest to damska wersja Sherlocka.

"Miss Sherlock będzie czerpać historię z klasycznych powieści Sir Arthura Conan Doyle’a. Fabuła rozgrywa się we współczesnym Tokio, gdzie bohaterki będą prowadzić śledztwo."
#7 Patrick Melrose

O tej produkcji także było głośno i nie bez powodu! Gra aktorska po prostu cudo! Bardzo polecam!!

"Jest to smutna historia tytułowego bohatera pochodzącego z arystokratycznej rodziny.
Jest inteligentnym i charyzmatycznym mężczyzną, który cieszy się dużym powodzeniem wśród kobiet. Starając się uporać z trudnymi wspomnieniami z traumatycznego dzieciństwa, które zafundowali mu agresywny ojciec oraz przymykająca na wszystko oko matka, szuka ukojenia w używkach."
#8 Nox w śmiertelnej pułapce

Mało znana produkcja, ale nawet wciągająca historia polecam tym którzy uwielbiają kryminały :D

"Podczas operacji przeprowadzanej w podziemiach Paryża młoda porucznik Julie Susini znika bez śladu. Jej matka Catherine, emerytowana policjantka, postanawia przeprowadzić własne śledztwo."
#9 Forever

Mimo, że ten serial jest schematyczny, to nie razi tak bardzo w oczy. Forever to idealny serial rozywkowy, który będziemy dobrze wspominać.

"Dr Henry Morgan jest nowojorskim koronerem sądowym. Szczególną motywację do zgłębiania tajemnicy śmierci czerpie z sekretu, który skrywa-mężczyzna od 200 lat trapi chęć uchwycenia przyczyny własnej nieśmiertelności. Niezwykły zmysł dedukcji oraz wiekowe doświadczenie stają się bezcennymi atrybutami przy rozwiązywaniu zagadek kryminalnych. Henry wraz z detektyw Jo Martinez wyjaśnia kolejne sprawy, odkrywając jednocześnie fragmenty swojej bujnej przeszłości. Między partnerami rodzi się przyjaźń, ale powiernikiem sekretu błyskotliwego doktora jest jedynie Abe."

#10 Big little lies

To już ostatni serial na liście, osobiście podobał mi się, choć czasem nie rozumiałam niektórych przebitek na ekranie, ale na koniec wszystko się wyjaśniło. :D

"Big little lies to przewrotny, pełen czarnego humoru dramat. Jego bohaterkami są trzy matki pierwszoklasistów – zmagają się one z karierą zawodową i macierzyństwem. Pod powierzchnią ich pozornie idealnego życia w zamożnej społeczności małego miasteczka czai się coś bardziej złowieszczego. Kiedy dochodzi do morderstwa, w ich życie wkradają się zamęt i chaos, a każdy mieszkaniec chętnie wskaże winnych. "

Mam nadzieję, że zachęciłam was do obejrzenia któregoś serialu. Napiszcie koniecznie jakie według was seriale są idealne do nadrobienia w wakacje.

Komentarze

  1. Cześć!
    Też uwazam, ze wakacje to świetny czas by nadrobić seriale ^^
    Ja mogę polecić z calego serduszka niedawno odkryta produkcję pt. SIREN
    Wkleje tu dodaykowo opis, może kogoś zainteresuje:


    Bristol Cove jest nadmorskim miasteczkiem, które według legendy niegdyś było domem dla syren. Ben jest bystrym biologiem morskim, który zakochuje się w Ryn. Pełna mrocznych tajemnic młoda kobieta przybyła niedawno do Bristol Cove i stara się tam jakoś ułożyć sobie życie. Maddie , współpracowniczka Bena, jest jednak bardzo podejrzliwa w stosunku do Ryn. Co z tego wyniknie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już powoli nadrobiłam wiele seriali, ale czeka na mnie jeszcze kilka nowych, bo przeszukałam internet i znalazłam kilka ciekawych propozycji. Bardzo lubię korzystać z nowości, które pojawiają się w internecie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty